bra dag

idag har varit en himla bra dag,
  • vaknade utvilad
  • var på riskettan (inte jätte kul, men hade trevligt sällskap så tiden gick fort)
  • hade utv.samtal, min lärare är nöjd över mig!
  • satte mig på körskolan och pluggade teori, klarade en fas, är nu ännu närmare körkortet
  • mötte upp underbara frida-slida på stan
  • käkade go-sallad på saluhallen
  • köpte mig en klocka som jag gått och vilja haft hur länge som hellst
  • åkte hem där min balklänning väntade fint på mig i sitt paket, den behöver lite små justeringar bara, annars var den superbra
  • det är snart våår!!!
här har ni han, min nya kärlek!
ni får en bild till, för han är så vacker!
sjukt glad ja!
mindre glad han!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0