life is what you make it

måste berätta om praktiken i torsdags, är på fontana di trevi nu. då hade jag JORDENS goaste gäster, det var en mamma och hennes dotter. jag har en knapp på tröjan som det står praktik på, och de är jätte trevliga under hela kvällen när jag tar beställning och när jag serverar dem osv, och när jag kommer med notan senare på kvällen så säger dom att de tycker jag är jätte duktig och att de verkligen inte kunnde tro att jag bara var praktikant! och sen när jag ska hämta det här kvittot som hon har skrivit på, så ger dottern mig det, då har hon ritat en fin teckning åt mig +att hon har skrivit en ruta där det står ''tack för maten och servicen av praktikanten'' SÅ sött, blev super glad! kul och veta att folk blir nöjda med det jag gör, det jag kommer jobba med tills jag dör liksom-antagligen!
i lördags var vi på veronica maggio, innan det så sammlades några söta hemma hos mig!
carro jag petra bella<3
kanon trevlig kväll!



märkte nyss vad stel jag såg ut på första bilden! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0