:(

det är inte många av er få små söta människor som läser detta som kommer att fatta speciellt mycket nu! men det får gå bra ändå idag, jag vill egentligen bara säga att det är så många personer just nu som jag är så sjukt helvetes trött på, som tror det är okej att bete sig lite hur man vill. folk som spelar så kallade ''spel'' och tror det hjälper, tror att dom kommer längre med att göra lite som dom vill och personer som ljuger för både mig och mina vänner. just i detta fall för min vän, om en onödig grej som den inte hade något med att göra! som tur är är hon en stark och smart brud som kommer klara av detta även om hon så skulle va ensam (vilket du verkligen inte är, mig blir du inte av med lätt) lite lätt knepigt skrivet inlägg men det får bli som det blir! ha det bra(:

Kommentarer
Postat av: isabella

<3

2011-03-24 @ 00:34:04
URL: http://isabellabjergestam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0