de var 97%, av de var 95% otrevliga!

ligger i min säng, ganska nyss vaknat! hade hoppats på fint vänder, men nja inte riktigt! allt jag ser är måln. peace&love var i alla fall dunderbra, såg en jävla massa bra artister! hade mysiga dagar, även om man själv inte va supermysig. lortig, solbrännd och konstant fuktig! nu ska jag vila upp mig för att snart börja jobba igen imorgon! i juli jobbar 6:e-12:e, 14:e-17:e, 19:e-23:e, 26:e-30:e. alltså har jag 10 hel lediga dagar, och av de har jag 6 kvar! funderar på hur jag kan spendera dom bäst, vill ju inte sova bort lediga dagar, fast egentligen kanske borde! aja, ska upp och äta frukost nu, och dricka vatten, för jag har fått hosta = inte kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0