a monkey needs to dance and so du you


en liten uppdatering från mig här då, mina 11 dagar i rad blev 12.
jobbade igår kväll med, fast på legends. jag och en tjej som
heter malin var där. har ju inte vari där på ett tag så det
tog en liten stund att komma in i det igen,
men det gick helt okej ändå!

idag har jag njutit av min lediga dag med att ta en soovmorgon.
sen vid 4 åkte jag ner och tog en kaffe med ludde på stan som
är hemma i karlstad igen under sommaren. kul och träffa han.
fick en liten uppdatering som hänt sen sist. trevligt som tusan!

har precis käkat mat, och när det är jag som fixar maten är det
lax pasta a´la frida som gäller!:D


ludde när han spelade curling i vintras(:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0