praktiken den går bra


nu när det är rally helg så öppnar vi en timme tidigare än vanligt så nu börjar jag jobba kl 4. så innan apu'n är jag för trött och upptagen med annat så hinner inte blogga. och när jag kommer hem är jag för trött för att blogga.
men nu jäklar, 

praktiken den går bra, känns som det kommer bli bra veckor det här!
det kommer ju endel ''rallykändisar'' in och äter hos oss på kvällarna, och det är lite häftigt ändå att dom väljer just där liksom! lite extra kul för mig som är rally intreserad. så när man serverar någon som man vet vem det är kan det va lite svårt att hålla minen ibland, man vill ju inte säga typ jag vet vem du är för det låter ju jätte konstigt. dom har säkert hört sådana komentarer förut och känns som dom borde tröttna lite på det.
slutade iaf kvart över 11 idag, så mina fötter är helt döda nu. måste fixa bättre skor snart! nu har jag ett par gammmla utslitna tygskor.

egentligen så skulle ju min dans börja idag, men jag bestämde mig för att skippa dansen den här terminen. det känns som det är enklast så med tanke på praktiken, så slipper jag hålla på och krångla med tider och så har vi ju snart praktik igen.
det är lite små tråkigt och kommer säkert kännas tomt att inte gå till dansen varje vecka, men jag ska nog klara det. annars får jag dra på hög musik och göra mina egna danser hemma;)



okej, ibörjan tyckte jag faktiskt det var kul med snö!
men nu fan är det för mycket, och försent
trodde ju nästan våren var påväg där ett tag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0