on my phone

just nu ligger Jag i min säng, ingen aning hur det här kommer sluta för det är något stört för det vill bli stor bokstav hela tiden så jag får trycka på knappen så det blir liten bokstav innan varje bokstav, ÄH FAN NU RÄKER DET, DET FÄR HELT ENKELT BLI STORA BOKSTÖVER HELA VÄGEN. JAG HAR GODA NYHETER, JAG HAR FÅTT JOBB DÄR JAG HAR PRAKTIK NU, SÅ IGÅR GJORDE JAG MIN FÖRSTA ARBETSDAG SOM ANSTÄLLD. DET BLEV GANSKA MYCKET AV EN KATASTROF, DET BLEV MYCKET FEL ÖVERALLT! FÖRUT IDAG SÅ VAR JAG ELIN OCH VICKS PÅ YOGA, DET VAR VÄLBEHÖVLIGT KAN JAG JU SÄGA! VI SKA FÖRSÖKA GÅ PÅ YOGA VARJE SÖNDAG NU, MAN KÄNNDE SIG HELT LUGN EFTERÅT OCH DET BEHÖVDE JAG VERKLIGEN EFTER DEN HÄR HELGEN. SKA FÖRSÖKA LÄGGA MIG NÅGOLUNDA TIDIGT IDAG, SKA JU TILL SKOLAN IMORGON. JAG BÖRJAR JU INTE FÖRENS HALV ETT SÅ KAN DET VARA SKÖNT ATT FÅ SOVA UT ORDENTLIGT(:  NU BLEV DET LITE FEL BILD OCH PÅ LITE FEL PLATS. HOPPAS BARA INTE PETRA MÖRDAR MIG NU. MEN HON LÄSER INTE DETTA ÄNDÅ (JENNY DU SÄGER INGET TILL HENNE HÄLLER:))    hej då ha det bra(: oj nu blev det ju små bokstäver! jaja skit samma det får bli bra såhär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0