Lilla lady


är så otroligt trött, somnar snart sittandes.

igår efter skolan åkte jag ner och träffa bella på stan, hittade ett par vrålsnygga solglasögon.
sen åkte jag hem för att senare möta petra och åka ner och kolla på nattinnebandy.
kom hem lite efter 3 men då var jag så jälva hungrig att jag var tvungen att äta!
somnade runt 4, väckar kl ringer 20 i 7 somnar ovetande om och vaknar 5 i halv 8, sminkar mig lite snabbt och går till bussen. känner min som en zombie hela dagen,
som tur är slutar vi 20 i 12 på fredagar. 
sen åkte jag och hämtade mina kusiner på dagis/skolan. dom åkte hem för typ en timme sen så nu sitter jag med datorn i sängen och funderar starkt på att sova snart, tänkte jag skulle orka med ett tidigt träningspass imorgon. 
ska fan bli tränings narkoman nu, så man är redo för beach2011(:



jenny och delar av hennes lag(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0