fullmåne


det var ju inte min dag i onsdags iaf,
det var runt 70 pers som var bokade, vara typ 50 var finnar.
dom förstod inte mycket av vad jag sa och jag förstod inte mycket av vad dom sa
det sluta med att vi försökte göra en blandad svensk engelsk konversation med en massa handrörelser.
sen så vet jag inte hur många snappsglas jag panga, jag rev ner några brikor i golvet och det var inte allt som gick fel,

andreas och petra kom och hälsade på mig i onsdags också, andreas fyllde 18 då.
det var ju dagens höjdpunkt iaf!


här har vi dom till och med,
en annan kväll dock(:

idag har det varit ganska lungt, inte överdrivet mycket folk.
då kommer vi till den stora frågan, om jag orkar träna imorgon?
ska jag va ärlig så tror jag fan inte det(:
har fått så sjukt ont i ryggen, är i stort behov av en massage!

ha det bra!(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0