changes


härlig söndag, gick upp vid halv 11 idag för att träna.
så jag och mami gick bort strax efter 11 och tränade en timma. sen har jag bara
segat hemma, härligt det(:

så, vad har hänt i mitt liv de senaste dagarna?
jo, i fredags hade jag ju praktik. kom hem runt 20 över 12, äter lite mat
sen vid 1 går jag och lägger mig, sommnar nästan innan jag lagt huvudet på kudden
det är slitet att va servitris, och så glömde jag ju mina skor där också!
hoppas de är kvar till på tisdag när jag kommer dit igen.

i lördags gick jag och mamma och kollade på när jennys klass och 2 klasser till hade musikal. förstod inte så mycket av handlingen (stavas det så?) men jennys klass gjorde ett bra jobb med musiken!
sen på kvällen gick jag till petra och kollade melodifestivalen.



kanske inte världens bästa bild men,
jag ser iaf jenny sitta där vid keyborden(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0