apu


dålig uppdatering,

iaf
lördag kväll tog jag och petra en härlig kvällspromenad sen gick vi hem till mig,
i söndags tränade jag, det var otroligt jobbigt för jag var inte taggad för 5öre, med det känndes skönt att jag gick ändå!
igår tänkte jag träna innan skolan för jag börjar halv 1 på måndagar, men jag försov mig och vaknade 20 över 11, så det fick bli träning efteråt.
idag börjar min apu, jag ska va på ledgens. börjar inte förens kl 5 så jag tog en träning förut. nu ska jag gå och göra mig iordning för jag måste till skolan först och hämta lite saker. har ingen aning om när jag slutar än och så eller vilka tider jag kommer få jobba, ska ju va där 4 veckor så det lär ju bli olika. hoppas på bra tider så jag har tid för träning och hinna träffa mina vänner, min dans börjar igen på torsdag nu. ska bli grymt kul att börja igen, känner mig taggad! hoppas bara det blir bra tider med praktiken osv.
nej, nu ska jag gå och göra mig iordning! ha det bra(:




isabella och jessica på nyår!

Kommentarer
Postat av: jessica

fin bild! <3

2011-03-17 @ 08:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0