alla hjärtans dag-


ska jag va ärlig så har jag inte haft så mycket 'alla hjärtans dag' känslor idag faktiskt, förutom att jag såg en hel del människor som gick runt och bar på blommerpå stan idag och att det låg ett rött kuvert på köksbordet från pappsen när jag kom hem. det är helt enkelt en överskattad helg!

var och träna bodypump förut, riktigt kul är det. man känner hur hela kroppen tränas. det var inte så mycket folk där totalt var vi nog 8 personer som träna. men det var skönt för då fick man en stor plats att breda ut sig på och man såg instruktören bra.

ska lägga mig och kolla på vampire diaries nu, eller kanske gilmore gilrls.

ha det bra(:



HAHAH, min vove ligger bredvid mig i sängen nu
och SNARKAR! nog det roligaste jag hört idag(:

(fast nu är han ju inte valp längre som på bilden)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0