godmorgongodmorgon

det var visst några dar sen sist, men men! elin fyllde 18 i fredags så innan hon skulle ut förfestade vi hos saris. kul och träffa de igen, det var ett tag sen. igår så serverade jag och en till från klassen på ett bröllop, det var så jäkla jobbigt för det var fatservering så det blev så jäkla tungt åt armen men det gick som tur va bra ändå! idag har jag bestämt mig för att ha en ordentlig slappar dag, bara göra det jag känner för, och sova hur mycket jag vill! det är fan inte mycket jag sovit denna vecka, så nu fan ska jag ta igen. nästa vecka börjar praktiken igen, ska vara på via apia den här gången! nej nu ska jag käka klassiska:D ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0